• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Våga man chansa, behöver ett lån på 200k?

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
12 förfrågningar eller 9 förfrågningar spelar nog ingen större roll om du har en anmärkning kvar. När försvinner din sista anmärkning? Eller har du fler kvar?
Fast att det inte spelar roll kan jag ikte hålla med om. Balanzia tittar på senaste 3 månaderna samt senaste 6 månaderna remember har också ett tak så roll spelar det ändå
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Fan kunde inte hålla mig! 0 bud hittils!!!! Så suuuurt. Hur lång tid tar det är rädd att jag inte Får något alls
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Fast att det inte spelar roll kan jag ikte hålla med om. Balanzia tittar på senaste 3 månaderna samt senaste 6 månaderna remember har också ett tak så roll spelar det ändå

Nej, i ditt fall spelar det ingen som helst roll om du har 12 förfrågningar eller 9 förfrågningar! Varför? Jo, eftersom du har en anmärkning!
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Jaha men andra som fått 200-300 k med anmärkningar då?

Det jag menar är att det i ditt enskilda fall inte spelar så stor roll om du har 12 förfrågningar kontra 9 förfrågningar då du tyvärr har anmärkningen som ”drar ner” dig. Det kanske hade spelat roll om du gått från 12 förfrågningar till 2 förfrågningar, men nu är det ju inte så. Du sökte och fick tyvärr inga erbjudanden vilket talar för att mitt resonemang inte är helt fel. Oavsett att du inte gillar det.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 441
Poäng
8 917
Har man anmärkning så är det till 90% kört även om det finns undantag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp